Friday 24 September 2010

Upset / chateada

the other day I was in my office and a superior comes about, ah Nessi would you like to move to another office? and I said, yeah, actually I wouldn't mind ...
Today: someone else that was supposed to go to that office, ah Nessi you nicked my spot.

Nessi answer: well I did not nick anything I was asked to go there I DID NOT ask to go there...
I got upset!!!



No outro dia estava eu no meu escritorio, vem de la um superior e diz me, ah e tal Nessi gostarias de mudar de escritorio? e eu disse, ah por acasoa te nem me importava...

Hoje: o cromo que afinal era suposto mudar-se para la (mas que eu nem sequer sabia que ia mudar), ah e tal Nessi, roubaste-me o meu lugar naquele escritorio.
Resposta da Nessi: Bem, eu nao roubei nadinha, eu fui mandada para aquele escritorio, nao pedi para mudar para la!
Que raiva, fiquei chateada!

No comments:

Post a Comment