Wednesday 15 June 2011

Considerations..

I have been debating with myself what to make this blog about...it is not a fashion blog because, and lets be real I am not fashionable, I rarely put make up and truth to be told and don't really follow fashion trends (remember I spent half of my life studying to be a scientist, at least I don't wear the sandals and socks outfit, well not anymore :) ), it is not a cooking blog because I spend half of my life dieting (and even that usually lasts only 3 weeks tops) ...so I come to realise there are 2 things I know how to talk about! Thing number 1: SCIENCE (but I suppose that is slightly to complicated and boring for the general public) and thing nr 2: TRAVELING! The problem I see on making this a blog about traveling is that I don't do it enough, however I have been in 12 countries in the European union and I suppose I could write little tips of how to enjoy more for less money, not exactly budget travel, but travel with not to much money!

I can give advice on countries such as:
Portugal, Spain, France, Belgium, Greece, Iceland, Latvia, Estonia, England, Northern Ireland, Slovenia and Switzerland.

Next trip will be outside EU. Just not sure where yet! :)

Tenho vindo a debater-me sobre em que transformar este blog ... não é um blog de ​​moda, pois, e sejamos realistas, eu não estou na moda, eu raramente uso maquilhagem e verdade seja dita eu não sigo as tendências da moda (lembrem-se que passei metade da minha vida estudando para ser um cientista, pelo menos não uso o look sandálias e meias, quer dizer Já nao uso :)), não é um blog de culinária, porque eu passo metade da minha dieta a vida (o que dura geralmente apenas três semanas, no maximo!) ... então apercebi-me que há duas coisas das quais eu sei falar e tenho bastante para dizer! Coisa número 1: CIÊNCIA (mas suponho que seja um pouco complicada e chata para o público geral) e Coisa numero 2: viajar!
O problema que
vejo em fazer deste um blog sobre a viagemns é que eu não viajo o suficiente, porém ja estive em 12 países da União Europeia e suponho que eu poderia escrever pequenas dicas de como aproveitar mais por menos dinheiro, não exatamente viagens budjet, mas viajar com não muito dinheiro!

Eu posso dar conselhos sobre países tais como:
Portugal, Espanha, França, Bélgica, Grécia, Islândia, Letónia, Estónia, Inglaterra, Irlanda do Norte, Eslovénia e Suíça.

Próxima viagem será fora da UE. Só não sei onde! :)

No comments:

Post a Comment