Thursday 30 June 2011

:(



Today I woke up feeling like crap! Have a sore throat and a mild fever...feeling actually very ill!

And I had to come to work...yeah I had to! couldn't stay home and just be ill, no I had to come because I had bugs growing...man, sometimes I really don't like science!! 2 strepsills and 1 ibuprofen later here I am at my desk!

Let's hope I feel better cause I have a really busy day!


Hoje acordei a sentir-me muito mal! Estou com dor de garganta e febre baixa ... sentindo-me mesmo mal!

E ainda assim tive que vir trabalhar ... claro!! não podia ficar em casa e apenas estar doente, não, tinha que vir porque tenho bacterias a crescer ... possas, às vezes não gosto nada de ciência! 2 strepsills e 1 ibuprofeno depois aqui estou eu na minha secretaria!

Vamos torcer para que eu me sinta melhor porque tenho um dia daqueles!

No comments:

Post a Comment