Thursday 3 February 2011

back at work..

I am still not feeling good but I am better than I was yesterday so I have decided to come to work...
Contrarily to what happened to CS from Cha verde i did not lose 2 kgs! If anything I think I may have put on weight! lolololol


And because I am still coughing quite a lot I can't even do damage control...there is no way I will be able to go to the body pump class today...

you see in order to feel better (since I was all alone and sick) I did an yogurt cake and I have to say that there is not much left for sample! lolololo and to top the problem up, in the cake slice I actually add nutela! I know I know, but you must not forget that I was ill! lolololol

till my next post!

Ainda nao me sinto la muito bem mas de certeza que me sinto melhor do que ontem portanto decidi voltar ao trabalho... no entanto contrariamente ao que aconteceu com a CS do blog Cha verde, nao perdi 2 kgs...nope, acho mas e que engordei! lololol
E porque ainda tusso que nem sei la o que nem da para tentar remediar o estrago...porque nao me parece que seja capaz de ir a classe de body pump sem tossir os meus pulmoes...

Pois, o probloema foi que de modo a tentar sentir-me melhor (porque estava sozinha e doente) fiz um bolo de iogurte, e tenho que dizer que o comi quase todo! lololol..e como se isto nao fosse suficiente ainda me lebrei de experimentar cada fatia de bolo com nutela! Eu sei Eu sei...mas nao se esquecam que eu estava doente e so! lololololol

ate a proxima! beijinhos!

1 comment:

  1. Falta-me pesar pois não sei se foram 2 kilos ou não... ;)

    ReplyDelete