Thursday 18 November 2010

no, no I did not forget my blog!

lately I haven't had any free time to write in the blog and I am so sorry for that, but I have been balancing a crazy lifestyle!
yeah between working like crazy, finishing a PhD thesis and receiving friends at home the only free time I have is to sleep!and again I owe everybody that comes to this blog a massive apology!

thanks for not giving up on my blog, I promise I will be a lot more active in about 2 weeks time and I will come here all the time to check your comments and input but for now...it's very hard to manage everything!

till my next post!

ultimamente não tenho tido tempo nenhum livre para escrever no blog e eu sinto muito por isso, mas eu tenho andado a tentar equilibrar um estilo de vida um tanto ou quanto louco!
sim, entre trabalhar como uma doida, terminar uma tese de doutoramento e de receber amigos em casa o único tempo livre que tenho é para dormir! e novamente eu devo a todos que vem a este blog um pedido de desculpas enorme!

obrigado por não desistirem do meu blog, eu prometo ser muito mais activa em daqui a 2 semanas e que vou ca vir a toda a hora para ver os vossos comentários e sugestões, mas por agora ... é muito difícil gerir tudo!

até meu próximo post!

No comments:

Post a Comment